23 April 2014

Dream come true - Final Day at Maldives!

The final chapter of Maldives! Hehe. Masa last day ni actually banyak lagi lebihan makanan yang di bawa dari Malaysia. Bawa makanan sekotak tapi 10-20% je kami makan. On the last day, baru ingat Nasi Lemak Brahim masih tak terusik. Dapat la merasa Nasi Lemak di perantauan ecece.. Haha! I panaskan air then rendam both packet dalam kettle tu. Half of the water pon dah mencukupi. While waiting, I went to the cafe and amik telur rebus untuk makan dengan Nasi Lemak. The taste was nice. I like the sambal very much. Next time travel boleh beli lagi. 

After breakfast, we had one last activity. Snorkelling! But not for me. I'm lazy to do so. So I just duduk dalam boat sambil borak dengan pakcik boat. Then dia tunjuk sumthing kat tengah laut tu. Mula-mula I tak paham, but then bila dia sebut "dolphin, dolphin" baru la paham. Dapat jugak tengok dolphin lompat-lompat sambil pusing-pusing badan. No picture sebab it was too fast!

Bila tengok my friends snorkel terasa nak je terjun but I'm lazy and afraid because I didnt request for life jacket. Nanti cepat penat. Bila semua dah penat, we went back to the hotel untuk berehat and kemas barang. Nasib baik they let us extend our stay without any charges. Flight malam okay, mana la kami nak duduk menunggu sampai pukul 10 tu. Haha. After dinner they send us to the airport. Yeay balik! :(







Maldives sangat-sangat awesome! Hope one day boleh datang lagi. :)

xx


No comments:

Post a Comment